tiistai 4. tammikuuta 2011

Jala jallai jala jala vei

Tässä on eräälle herralle sitä kokovertailua. Ja valitan, meillä ei ole kuin noin isoja tulitikkurasioita, koita kestää. Tuo on sellanen Sampon tulitikkurasia, jossa on pitkiä tulitikkuja. Ja peilistä huomaa myös, että äidin kaksi viikkoa sitten räjäyttämä lamppu on edelleenkin palamaton, koska iskä ei ole sitä vaihtanut. Niin ja ei tuo lampun kupu ole räjähtänyt vaan se hehkulamppu tuolla kuvun sisällä. (Peilin korkeus on tuolta kiinnityshärpykästä alaspäin 34,5cm ja leveys kapeimmasta kohdasta 24cm.)


Todistusaineistoa Nakille, nyt en unohda! Muistin jopa muistitikun!

Tästä Urpå ehti jo mainita oman bloginsa puolella. S-pankki kun on verkkopankki, niin minun pitää maksaa tuo matka verkossa. Ja se onnistuu vain siten, että äiti siirtää töissä luokan tililtä rahat minun omalle tililleni ja minä sitä kautta maksan. (En omista verkkopankkitunnuksia luokan tiliin.) No minä äsken olin maksamassa sitä tai siis laittamassa maksuun, mutta eihän se onnistunut, koska äiti ei muistanut, että sillä tilillä, jolta meinasin sen matkan maksaa on jonkin sortin raja, jota ei voi ylittää. Eli 500 euroa (ja ylikin) oli selvästikin liikaa ja äiti joutuu huomenna nostamaan sitä rajaa, jotta minä voin maksaa tuon matkan. 

Titta nu miten jätte bra tuo on! Ei jää minkäänlaisia rakoja, eikä mitään kirjaa ole tungettu väkipakolla mihinkään. Juuri oikean kokoisia kaikki. Olen niin iloinen, että tuokin hylly on täynnä, eikä tartte keksiä mitään pönkkää tuohon päähän, että nuo kirjat pysyisivät suorassa. 

Juuri nyt ahdistaa kun en saa nuita kuvia mitenkään fiksusti asettumaan, tai siis yhtä kuvaa, joka pitäisi pökätä tuonne alle, mutta sitten on isoja välejä joka paikassa ja sitten kun leikkaa välejä pois niin tekstit on missä sattuu. 

Ja taas minua syytetään siitä, etten ole tehnyt jotain, eli vienyt jätesäkillistä tölkkejä/pulloja kauppaan. Kävellenkö minä niitä lähden raahaamaan? Ja haluan ehkä viedä ne Viitasaarelle ko kukaan siellä ei oikeastaan tunne minua, Vesannolla on taasen suurempi vaara törmätä tuttuihin, niin että. Vien ne sitten kun haluan ja jaksan ja kehtaan. Eikä ne edes ole kenenkään tiellä tuolla ulkona jököttäessään. 

Ja tässä on vielä täytteeksi paikka jossa uusi peili nyt jököttää. 

Ai niin yksi juttu piti vielä kertoa. Voi että oli raivostuttavaa maksaa laskua verkkopankissa, ko se kirjas minut kolmesti ulos sieltä! KOLMESTI! Ensin näpyttelin tunnukset ja muut, sitten etsiydyin kohtaan uudet maksut ja tadaa ensimmäinen uloskirjautuminen. Uudestaan tunnukset, sitten se meni suoraan siihen kohtaan missä kysytään siitä läpyskästä sitä nummeroa, kun olin sen saanut laitettua niin toinen uloskirjautuminen tapahtui. No ja eikun alusta taas ja kolmas uloskirjautuminen tapahtui samalla tavalla kuin toinenkin, juuri kun oli saanut siitä läpyskästä sen nummeron siihen painanut ok tai muuta vastaavaa niin se kirjautu ulos. No onneks pääsin sitten vihdoin ja viimein maksamaan sen typerän laskun. 

Minä muutin taas blogin ulkonäköä. Kyllästyn siihen aina niin kamalan helposti, mutta sitten kun tuolla ei sinänsä ole hienoja taustoja tai no mutta niin.. ja sitte ku minä haluan pitää tuon itsetekemäni bannerin niin en oikein voi laittaa tätä systeemiä läpinäkyväks, vaikka kovasti haluaisinki. Suuret ovat ongelmani.. 

Otsikon myötä laitan rakkaat terveiseni Nakille! :)))))))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti